2012. augusztus 12., vasárnap

Újoncságok Freeb módra

Sziasztok!

Hű, de rég volt itt bejegyzés, nem is igen volt időm fejlécet, vagy háttért gyártani. De most a nyáron párat azért készítettem. Leszögezem, hogy a szimpla pocskondiázást továbbra sem tűröm el, ha valakinek nem tetszik, elfogadom, de legyen szíves értelmesen, nem trágár szavakkal leírni. :)
Köszönöm!
Ha valakinek valamelyik megtetszik esetleg, írjon nekem egy mailt, és nagyon szívesen elküldöm, ha csak saját használatra szeretné. Mert a másolás le van tiltva az oldalon, remélem megértitek. :) Ezentúl majd szignózom is a képeket, de ezekre már nem akarom rátenni. :D

Akkor jöjjenek először háttérképek: (magukért beszélnek, imádom a filme(ke)t)






Ezt a fejlécet, barátnőmnek Lyliának készítettem a legújabb blogjához: (katt a képre, és eljuttok a blogra)




Szintén egy fejléc barátnőmnek, Amynek: (szintén katt a képre, és a bloghoz juttok)



 Ezek már régebben készültek, a saját regényemhez készítettem őket.









3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Milyen programmal és hogya csináltad a fejléceket? :ooo
    Nagyon jók lettek :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Phostoshoppal csináltam, különböző módszerekkel. :) Köszi szépen!

    VálaszTörlés
  3. Szia!! Engem, és egy barátnőmet is ki tudnád segíteni fejléccel??:) Imájuk a munkáidat *-*

    VálaszTörlés