2010. december 10., péntek

Újabb háttér és fejlécek

Sziasztok!

Először is köszönöm szépen a chatben írt jó szavakat, nagyon örültem nekik! :)
Hoztam újabb háttérképeket, és fejléceket. Nem régen készültek, csak eddig nem volt időm feltenni.

Ezt a háttérképet készítettem az utolsó kritika verseny győztesemnek. :)


Ezt a képet igazából csak úgy csináltam... :D


A fejléc itt található Amy&Krisssz blogján: http://semmisem-a-regi.blogspot.com/


Lylia blogjának fejléce: http://www.heartbeatbylyliabloom.blogspot.com/


Anett barátnőm gépére készítettem ezt a két háttérképet: :)


7 megjegyzés:

  1. Csávó miért rúgja az orrát az utolsó képen? Már ne is haragudj, de kurvára nem látszik, hogy Photoshop programmal készítenéd őket. XD Amúgy meg gondolod, hogy ilyen bejegyzésekkel illetnélek, ha nem lenne semmi grafikai tudásom te nagyon észlény? -.-"

    VálaszTörlés
  2. Azért, mert nekem így tetszett. :P Egyéb kérdés kötekedőske? Már ne haragudj, de örülnék, ha nem használnál ilyen szavakat. Bocsáss meg, de egyesek tudnak értelmes, civilizált mondatokat írni minden nemű trágár szavak nélkül is. Mivel azt sem tudom, ki vagy, így azt sem tudhatom, hogy te milyen művekkel álltál elő eddig... És megköszönném, ha többet nem írnál nekem. Ha csak nem valami építő jellegű bejegyzéssel lepsz meg, amiből esetleg tanulhatok. De nem azt, hogy hogyan kell névtelenül becsmérelni mások munkáját. :)
    Köszike!

    VálaszTörlés
  3. Szia kedves, "nem vállalom fel a nevem, mert nincs bennem annyi kurázsi"!

    Először is mosd ki azt a mocskos szádat, mert így nem szokás beszélni másokkal, főleg nem illik ordenáré szavakat használni. Ha meg nálatok ez szokás, akkor beszélj így anyukáddal! Ja, és ha esetleg nincs szappanod, akkor szívesen küldök neked. Remélem, egy rekesz megteszi. :P

    Hűm, az lehet, hogy neked van grafikai tudásod, de hogy modorod és gyerekszobád biztosan nem, ahol megtanulhattad volna az illem alapjait, az is biztos!

    Tehát!
    Jó lenne ha ezt most szépen abbahagynád. Tényleg nem illik mások munkáját becsmérelni. Vagy mondj valami építő jellegű kritikát, vagy foglalkozz szépen magaddal!

    Tisztelettel, Krisz

    VálaszTörlés
  4. Továbbra is várom a kérdésemre a választ, hogy a csávó miért rúgja az orrát az utolsó képen? :D

    VálaszTörlés
  5. Jéh, nem használtál egyszer egy mondatodban illetlen szót? Nahát, hogy erre is képes vagy! Le a kalappal előtted... Azért mert így akartam. És mint már említettem az előző megjegyzésemben is, ha nem tudsz valami építő jellegű véleményemmel szolgálni - jaj, bocsáss meg, meg sem kérdeztem, hogy tudod-e mit jelent az... de szívesen elmagyarázom ám -, akkor kérlek ne írj több megjegyzést. Ugyanis erre senki nem kíváncsi, főleg nem én. :P:D És azt sem tűröm el - mert nem kell -, hogy egy idegen így "beszéljen" velem.
    Üdv: Freeb

    VálaszTörlés
  6. KABBEEE! xD :DDDDDD

    VálaszTörlés
  7. Azért kedves akárki, mert nekem készítette és én szeretem az olyan képeket ahol a csávó (Jackson Rathbone te tudatlan...) rúgja az orrát.
    Köszi az értelmes hozzászólást!
    Krisz gyerekszobás hozzászólásával egyetértek!
    És mi innentől kezdve kiszállunk ebből. Lehet, hogy neked magánéleted az nincs, hogy itt éled ki magad, de nekünk van, és nincs időnk ilyenekkel foglalkozni, mint te...
    Amy

    VálaszTörlés