2010. október 2., szombat

Háttérképek kritika verseny győzteseimnek

Nos, ezeket a háttérképeket még azért kezdtem el készítgetni, hogy egyrészt kipróbáljam magam, tudok-e olyan jókat csinálni, mint amiket interneten lehet találni. Másrészt pedig kellett valami a gépemre, aztán egy ötlet után gondoltam a meghirdetett kritika versenyem győztesének plusszban elküldöm. Hogy ezzel is rávegyem őket a kritika írásra. ;) Háát, hogy bejött-e azt inkább hagyjuk. :D És jöjjenek a képek. ;) Megpróbálom őket időbeli elkészülésük sorrendjében felrakni, de nem biztos, hogy sikerülni fog. :$


(Az első hármat azért raktam fel, hogy talán lehet látni, mennyit sikerült fejlődnöm a háttérkép készítés terén. :) Úgyhogy tessék lejjebb görgetni, szerintem azok jobbak.)
































4 megjegyzés:

  1. Hát nem sikerült fejlődnöd a fejléckészítéseknél(már ha ezek fejlécek).
    -.-"
    Én azt tanácsolnám, hogy először fejleszd magad olyan szintre, amikor már nem vétesz olyan hibákat, hogy belemosod az embereid fejét a tájba (felülről lefelé haladva a (7.) vagy telebrushozod a képet. Vagy kurvára össze nem illő képeket összepakolsz (11.) Nem értem, hogy Edward mit sasol a sarokban, a kis fehér hátterével. Milyen programmal készítetted őket?

    VálaszTörlés
  2. Kedves Névtelen!

    Először is, ha már írsz egy véleményt, amiben ráadásul nem ide - nem nyilvánosság elé, s nem blogra -, használható kifejezésekkel illetsz, akkor már vállald fel magad. Másodszor pedig egyrészt nem olvastad el jól mit írtam az elejére, ezek háttérképek, ha nem vetted volna észre. Másrészt kinek, mi tetszik, hogy milyen képeket mos össze, ez pusztán egyéntől függ. Az pedig, hogy brushozok-e, vagy sem, és hogyan mosom össze a képeket szintén egyéntől függ, s tetszéstől... Nos, ha annyira értesz hozzá, biztosan ki tudod találni mit használok. De segítek, Photoshopot, és szívesen megnéznék egy háttérképet, vagy fejlécet tőled. Pusztán kíváncsiságból. ;)
    Üdv!

    VálaszTörlés
  3. Hát én nem éltem meg ilyen tragikus hibának az állítólagos "hibákat". Volt, ahol talán nekem is sok volt, de betudtam egyénfüggőnek a dolgot, és ez tényleg így is van. Az én tetszésem töretlen, csak így tovább:)

    VálaszTörlés